NIE JESTEM UZALEŻNIONA + POLSKA TELEWIZJA...

Zacznijmy od tego, że nie spędzam całego dnia przed laptopem oglądając (i jednocześnie kończąc) drugi sezon plotkary.  Wcale! *świerszczyki w tle* I nie, nie oglądam 3 odcinków dziennie... Tylko ponad siedem, ale to zależy o której wstanę. (hihihihihihi) Po za tym, tam się teraz tyle dzieje! W co zamieszany jest... Był tata Chucka Bass'a?! Jak oglądałeś to nie mów! Po za tym wróciłam do 2 spłukanych dziewczyn - boże jak mogłam bez nich żyć?! (następny syndrom, że jest ze mną źle...) I czasem oglądam odcinki Teorii wielkiego podrywu.
 Dlaczego Polacy nie mogą tworzyć tak super serialów tylko jakieś na wspólnej... (ohyda) No dobra, czterej pancerni i pies byli genialni. Ale to było parę (naście) ładnych lat temu. Ogółem w tej telewizji już nic nie ma, 3/4 tego wszystkiego to reklamy. Filmy też puszczają słabe i od kilku miesięcy co piątek puszczają Harry'ego... (Znaczy ja go mam na płytach więc mi to wisi, ale hfhfohfwf.... ) I potem społeczeństwo się czepia, że ściągamy filmy z internetu. Ale ludzie, kupujemy sobie telewizor z dwóch powodów
1. DVD itp.
2. Aby coś zobaczyć w tej telewizji.
I bardzo się cieszę, że jej nie mam, zróbcie sobie sami "szlaban" na to. Gwarantuję, że czasu będzie 10x więcej. Sama pamiętam jak spędzałam godziny i godziny oglądając pierwsze lepsze badziewie. No i co? I tak teraz siedzę na zalukaj i cda lub innych tego typu stronach oglądając seriale, które chociaż są dobre i warte uwagi. Nie uważacie, że polska telewizja schodzi na psy? Bo ja tak, ukryta prawda czy jak to się ta nazywa, nie prawdziwi aktorzy, tylko pierwszy lepszy człowiek z ulicy... Jezu, za co?!

No dobra zmieńmy temat bo się wkurzyłam... Jeśli chodzi o seriale, bo to o tym miał być dzisiejszy post coś polecacie? Jeśli oglądaliście plotkarę i 2 spłukane dziewczyny to co sądzicie?
Ja w planach mam:

  1. Dokończyć TVD (zostały mi chyba z 2 sezony nie całe)
  2. PLL
  3. Teen wolf
Wolałabym seriale w tych klimatach (American Horror Story odpada już na początku, sorry) A co sądzicie o scream queens - bardziej śmieszne czy straszne? 
A może wy macie jakąś obsesją (eghem) znaczy coś baaardzo lubicie? 
UWAGA! robimy "#throwbacksunday" ed edd i eddy  ktoś coś pamięta? 

xoxo
Gossip Girl
sorry musiałam :P

xoxo
A.
A teraz "A." kojarzy mi się z PLL :} (jest ze mną baaaaaaardzo źle  ) 


Komentarze

  1. Nie oglądam seriali. Nie oglądam filmów. Nie oglądam telewizji. Jedyne co obejrzę raz na dwa tygodnie to jakiś filmik na yt. Jak bardzo jest ze mną źle? haha. Wolę inaczej spędzać czas ;). Rok temu w wakacje obejrzałam cały 1 sezon Pll ale kompletnie mi nie podszedł. Byłam oburzona bo działo się tam (prawie) co innego niż w kiążce!
    Pozdrawiam
    Nika

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga