COMMON WHITE GIRL TAG

Zastanawiałam się jakiego posta wstawić i tag o czytaniu przyjęliście bardzo ciepło więc teraz robię "common white girl" tag. Pomyślałam, że będzie taką "odskocznią" od moich "depresyjnych postów" wiecie mam na myśli ten ostatni. Więc bez przedłużania zapraszam do czytania!!!

grafika starbucks, coffee, and drink


 1. Ulubione picie ze Starbucks'a?
yoghurt frappuccino i zwykła gorąca czekolada
2.Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
godzinkę. 
3.Ile ''slfies'' robisz dziennie? 
Nie wiem... Może dużo jeśli liczymy snapa... Ale tak "normalnie" to rzadko.
4.Ile masz followersów i zdjęć na Instagramie?
Mam 146 followersów i 82 zdjęcia
5.Używasz słów "LOL" i "OMG" na głos?
tak
6.Czy ubierasz te same ubrania więcej niż jeden raz?
tak, nie wyobrażam sobie założyć coś jeden raz a potem to odłożyć!
7.Jesteś rasistką?
Nie, nie jestem
8.Ile masz tweetów?
143... Nie wiedziałam :D 
9.Instagram vs. Twitter vs. Tumblr ?
Tumblr, wiecie jak ja go kocham
10.Jak spędzasz większość swojego czasu?
no niestety w internecie, ale słucham też muzyki i czytam książki. 
11.Kto jest twoim ulubionym youtuberem?
Jest ich zdecydowanie ZA dużo i nie potrafię wybrać
12.Jak często malujesz paznokcie?
Kiedy mam jakieś dłuższe wolne, a tak to odżywką
13.Jesteś zakupocholiczką?
nie... No zależy... Nie
14.Ile razy oglądałaś "Wredne Dziewczyny"?
z 3 razy te pierwsze, drugą część obejrzałam raz i więcej nie obejrzę - masakra. Ale ta pierwsza klasyk :)
15.Czy posiadasz dużo ubrań?
Nie, osobiście nie uważam, że mam dużo ubrań
16.Czy robisz zdjęcia jedzenia przed zjedzeniem?
Jak ładnie wygląda, albo jak robię zdjęcie na insta i akurat coś jem to też mogę je gdzieś tam wstawić
17.Robisz makijaż codziennie?
Nie. Do szkoły "odświętnie" mam tusz na rzęsach, ale w domu jak mi się nudzi to ćwiczę malowanie
18.Jakie są twoje oceny w szkole?
Dobre, nie powalają na nogi ale nie opadają ręce :) 
19.Jak często stylizujesz swoje włosy?
W sensie loki itp? Eeee... Albo mam rozpuszczone, albo kucyk, warkocz lub te o ile dobrze pamiętam "bokserskie" warkocze niby tumblr girl. Mam lokówkę z wymienianymi końcówkami ale jest słaba, bardzo słaba, więc dużo nią nie robię
20.Czy zawsze wyglądasz "wyjściowo"?
NIE, czasem mam kompletnie gdzieś jak wyglądam. Ostatnio w szkole pod bluzą miałam bluzkę od piżamy i byłam nieuczesana. Więc nie zawsze wyglądam wyjściowo.

xoxo
A.

Komentarze

  1. Fajny tag jak i odpowiedzi na pytania
    nominowałam Cię
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga