DUCHY NA BLOGU...
Witajcie, na moim blogu jeśli jesteście tu nowi i dlatego, że ostatnio go zablokowałam tylko dla nie których ludzi...
Zapytacie dlaczego?
Bo mam stukniętych kolegów w klasie, by nie powiedzieć gorzej (bo z wielką chęcią bym teraz klęła i wyzywała od różnych...), no więc się wkurzyłam, bo doprowadzają człowieka do szału, przy tym niszcząc moją... Samoocenę, poczucie wartości i mocno ranią. Tak więc to jak się dzieje, a po za tym sama nie wiem co robić. Kocham pisać! Ale nie wiem czy prowadzenie tego bloga jest tym czego pragnę, albo po prostu mam za wysokie wymagania i dołuje mnie obecna sytuacja.
Ostatnio miałam małą depresję, zrobiłam się też strasznie leniwa - nie poznawałam samej siebie. Prawie nie jadłam, źle spałam - KOSZMAR! Ale miałam jakąś mała kontrolę i starałam się ogarnąć, znów być "normalna". Czuję, że już mi przechodzi ale niestety leń został... :( Jutro kartkówka z polskiego, a ja nic nie umiem! Miałam to zrobić wczoraj ale miałam ciekawsze rzeczy do roboty np. Dekoracja pokoju! I tak szczerze jestem z siebie dumna, według mnie mój pokój wygląda naprawdę super, a nocą jeszcze lepiej!!! Dziś wstawię wam zdjęcia jak wygląda w dzień ale na nocne musicie poczekać do następnego posta. I zaczynając temat następnego posta BŁAGAM powiedzcie co chcecie bo nie mam żadnych pomysłów!!!
A jak mikołajki? Ja mam naprawdę fajne (lista którą zaraz przeczytasz nie jest chwaleniem się tylko pokazywaniem mojego stanu szczęścia!)
- płyta Seleny Gomez "Revival" - Deluxe
- Książka Reginy Brett "Twój dziennik"
- Kalendarz adwentowy w MINIONKI a dokładniej w Boba <3
- M&M świąteczne
- I ciasteczka w czekoladzie
Może i mało i w większości to jedzenie ale gdybym dostała większość rzeczy z mojej listy (jak chcecie się dowiedzieć co na niej jest to piszcie) to Mikołaj by KOMPLETNIE zbankrutował :D
Mam nadzieję, że ten króciutki post wam się podoba i zrozumiecie moje "obecne położenie".
Całusy
A,
W rzeczywistości to wygląda dużo lepiej ;-)
Fajny post, mam całkiem podobną sytuację z kolegami w klasie... To jeszcze dzieci ale jakoś sobie poradzimy :). Co powiesz na świąteczną serię " BLOGMAS " ? U mnie własnie taka jest, więc zapraszam :D
OdpowiedzUsuńhttp://nikasstyle.blogspot.com/
Bardzo ciekawy pomysł!
UsuńI dzięki za zrozumienie :)
Dziennik Reginy Brett jest świetnym prezentem na mikołajki ;)
OdpowiedzUsuńhttp://przygody-mileny.blogspot.com/
ładnie
OdpowiedzUsuńTak mało jest blogów lifestyle na tumblr, postanowiłam że udowodnić wszystkim że na tej minimalistycznej platformie można prowadzić bloga : http://eskucinska.tumblr.com/
Och, czyżbym dobrze zauważyła "Szeptem" oraz "Rywalki" na Twojej półeczce? :D Co sądzisz o tych książkach?
OdpowiedzUsuńI nie przejmuj się kolegami, kiedyś dorosną (muszą!). Prowadzisz świetnego bloga, wydajesz się ciekawą osobą, masz wiele do powiedzenia (napisania) i jesteś pomysłowa - przypomnij sobie to za każdym razem, kiedy następnym razem będzie ci się zbierało na taki stan depresyjny :)
Szeptem super! Reszty części nie czytałam tylko 1 ale dlatego, że nie widziałam... Nie potrafiłam zrozumieć, że może być tego kontynuacja. Jeśli chodzi o rywalki to z 2 dni temu zaczęłam i ogółem już kończę, książka jest świetna, co prawda to prawda łatwo się domyślić co i jak:) Dziękuję za te słowa! Nie zapomnę o nich!
UsuńO już tak świątecznie ^.^ Może zrób posty hmm pomysły na prezent, albo to co ty chcesz dostać? :D I nie przejmuj się opinią innych :*
OdpowiedzUsuńrilseee.blogspot.com
hmmm może prezenty DIY? Zobaczymy bo ja w te klocki jestem słaba, dziękuję za radę :)
Usuń